Az iPhone 6 népszerűsége a megjelenése óta töretlen, a vásárolók jelentős többsége az apple eszközök páratlan megbízhatósága és minősége miatt választja az iPhone sorozat legfrissebb tagját. Természetesen sok igazság van ebben, tapasztalataink szerint a legnagyobb android rajongók is elismerik az iPhone 6 különlegesen minőségi megvalósítását. Azonban mint minden elektronikai terméknél, az iPhone 6-nál is jelentkeznek hibák, amelyek közül ebben a cikkben a Nincs szolgáltatás hiba megoldására ismertetünk néhány lehetőséget.
iPhone 6 nincs szolgáltatás hiba lehetséges megoldásai
Indítsuk újra a telefonunkat
Gyakran a legegyszerűbb lehetőségek is megoldást nyújthatnak, ezért érdemes ezzel a lehetőséggel kezdenünk. Kapcsoljuk ki, majd be a telefonunkat.
Ellenőrizzük a SIM kártyát
Előfordulhat, hogy a telefonunkban elhelyezett SIM kártya nem érintkezik megfelelően és ezért nem tudunk a szolgáltatónk hálózatához csatlakozni. Kapcsoljuk ki a telefonunkat, távolítsuk el a SIM kártyát, majd helyezzük vissza gondosan és kapcsoljuk be a telefonunkat.
Repülőgép mód ellenőrzése
A repülőgép mód ellenőrzése mindenképpen fontos, előfordulhat, hogy valahogyan véletlenül kapcsoltuk át a telefonunkat, de ha a repülőgép mód nem aktív, akkor is érdemes be, majd kikapcsolnunk, sokaknak ez jelentette a megoldást. A telefonbár nem jelezte, mégis aktív volt a kapcsolat korlátozása.
Hálózati beállítások visszaállítása
Gyakran előfordul, hogy a telefonunk beállításainak ütközése miatt nem működnek bizonyos funkciók. Ilyenkor sok esetben megoldást jelent a telefonunk beállításainak visszaállítása a gyári állapotba. Az iPhone készülékek esetében nincs szükség a telefonunk minden beállításának visszaállítására, a hálózati beállításokkal is megtehetjük külön.
– Válasszuk a Beállítások / Általános / Visszaállítás menüpontot.
– A felugró menüből válasszuk a Hálózati beállítások visszaállítása lehetőséget.